loading...
AppKade|دانلود بازی اندروید|دانلود برنامه اندروید
ᗩrrOwTiC بازدید : 773 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (2)

 

 

شاید تا چند تا سال پیش ، با توجه به محدود بودن تعداد برنامه های ارتباطی و قابلیت های اندک این برنامه ها ، تا حدود زیادی فقدان امکانات کافی برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان احساس می شد . امروزه برای برطرف نمودن این نیاز ، تعداد برنامه های ارتباطی افزایش یافته اند و یکی از این برنامه ها که قابلیت هایی بسیار مشابه به نرم افزار محبوب Wechat دارد ، BeeTalk نامیده می شود.

از جمله ی جالب ترین امکانات BeeTalk ، می توان به امکان چت خصوصی یا Whisper ، یافتن دوستان در محدوده ی مشخصی نسبت به مکان شما و امکان چت گروهی اشاره نمود .

ᗩrrOwTiC بازدید : 66 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 با توجه به گسترش استفاده های نابه جای برخی برنامه نویسان از توانایی های خود و ساخته شدن ویروس های مختلف توسط این افراد ، نیاز روز افزون دیوایس های هوشمندی نظیر اسمارت فون ها به یک آنتی ویروس قدرتمند حس می شود . یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس های حال حاضر بازار های اندروید 360Mobile Security نام دارد که با آپدیت های روزانه ، قادر است از گوشی شما در برابر جدیدترین ویروس ها محافظت نماید .

لازم به ذکر است که این آنتی ویروس تاکنون بیش از 1 میلیون کاربر در گوگل پلی داشته است و بی آنکه وقت چندانی از شما بگیرد ، به راحتی اسکن های روزانه ی خود را به انجام می رساند تا شما را از وجود ویروس های احتمالی باخبر سازد .

ᗩrrOwTiC بازدید : 902 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

لاک اسکرین کاربردی و جالب Locker Pro یکی از ساده ترین و زیباترین لاک اسکرین های موجود برای دیوایس های اندرویدی است . با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود کلیه ی اطلاعیه ها و خبر های گوشی یا تبلت خود را بدون باز کردن قفل آن ، مشاهده نمایید . این اطلاعیه ها می توانند شامل تمامی تماس های دریافتی ، پیامک ها و ایمیل های شما باشند .

این لاک اسکرین حرفه ای در حال حاضر با قیمت 2.99 € در گوگل پلی به فروش می رسد و طی تنها چند روز ، توسط بیش از 100 هزار کاربر مورد استفاده قرار گرفته است .

ᗩrrOwTiC بازدید : 652 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (2)

 

 

امروز به معرفی یک برنامه ی سرگرم کننده و بسیار جالب به نام X-ray Scanner می پردازیم که به گفته ی گروه سازنده ، به منظور دست انداختن و سر کار گذاشتن دوستان و آشنایان طراحی و ساخته شده است . این اسکنر دارای تصاویر پیش فرضی است که بسیار نزدیک به واقعیت اند و مطابق با قسمتی از دست که روبروی دوربین موبایل قرار گرفته است تغییر می کنند و خود را با حرکات شما وقف می دهند .

به این ترتیب شما می توانید از آن به آسانی برای دست انداختن دوستان و آشنایان خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که این برنامه تنها در قالب یک برنامه ی سرگرم کننده ساخته شده است و هیچ گونه استفاده ی پزشکی ندارد .

ᗩrrOwTiC بازدید : 75 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد 

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

یکی از مشکلات اساسی در رابطه با دانلود و ذخیره ی موزیک در تلفن های همراه کمبود فضای آزاد و اشغال شدن حجم زیادی از هارد دیسک توسط این آهنگ ها است . بنابراین امروز به معرفی برنامه ی بسیار کاربردی gMusic 2 می پردازیم که از سوی کمپانی خوش نام و بزرگ Google منتشر شده است و به شما امکان پخش بیش از 20 هزار موزیک مختلف را به صورت استریم و از سرویس های ابری می دهد .

با وجود اینکه gMusic از قابلیت پخش آفلاین ترانه ها  نیز پشتیبانی می کند ، اما نکته ی قابل توجه در رابطه با این برنامه امکان کاهش مصرف فضای خالی دیوایس های iOS شماست که آن را در میان برنامه های مشابه خود متمایز کرده است . ناگفته نماند که این نرم افزار امکان دسته بندی آهنگ ها به شیوه ای کاربر پسند را برای شما فراهم کرده است که جست و جو برای آهنگی مشخص در میان تعداد زیادی از آن ها را راحت تر می نماید .

پیش نیاز : iOS 7.0 به بالا | سازگار با iPhone ، iPad ، iPod Touch

شما می توانید برای دانلود این نرم افزار فوق العاده و آشنایی بیشتر با آن ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 93 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

کیبورد های مجازی ... هر روز صدها بار از آن ها برای فرستادن SMS ، نوشتن مقاله ، اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی و ... استفاده می شود . این موضوع که این کیبورد ها نقش قابل توجهی در زندگی ما دارند غیر قابل انکار است . با این وجود گاهی محیط گرافیکی خسته کننده ی کیبوردهای استاندارد گوشی ها و عوامل این چنینی سبب خستگی و زده شدن کاربر می شود .

اما امروز نسخه ی چهارم برنامه ی SwiftKey با چندین محیط گرافیکی زیبا و جذاب و بسیاری قابلیت های دیگر این مشکل را حل کرده است . SwiftKey که با بیش از 70 هزار دانلود برای گوشی های اندروید جزو بهترین کیبوردهای پولی مخصوص گوشی های هوشمند است ، با تنظیم مناسب فاصله ی دکمه ها و جاگذاری درست و استاندارد آن ها ، امکان افزایش سرعت تایپ را برای شما به ارمغان می آورد . برخی از دیگر امکانات نرم افزار :

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابلیت افزایش سرعت تایپ تا چند برابر
  • توانایی پیش بینی کلمات بعدی شما
  • امکان تغییر ظاهر کیبورد

پیش نیاز : اندروید 2.0 به بالا

برای مشاهده ی نمای داخلی برنامه و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

Socl

ᗩrrOwTiC بازدید : 68 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

مدت زیادی از رواج شبکه های اجتماعی در میان جوامع مختلف می گذرد و طی این مدت میلیون ها نفر با هم آشنا شدند ، میلیاردها کامنت و پیام رد و بدل شدند و بی شمار کلیک در محیط مجازی صورت گرفت . اما در این مدت جای خالی شبکه ی اجتماعی Socl از کمپانی بزرگ Microsoft در موبایل های iOS احساس می شد . 

طی هفته ی گذشته این کمپانی شبکه ی اجتماعی Socl را برای گوشی های iOS عرضه کرد و خبر های زیادی در رابطه با قابلیت های آن فراگیر شد . این شبکه همانند دیگر شبکه های اجتماعی به شما قابلیت به اشتراک گذاری راحت فیلم ، عکس و متن مورد نظر را می دهد و شما قادر خواهید بود با دوستانتان در هرکجای جهان در ارتباط باشید یا با افراد جدیدی آشنا شوید .

پیش نیاز : iOS 5.0 به بالا 

برای مشاهده ی نمای داخلی برنامه و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 59 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

احتمالاً یکی از معمول ترین و روزمره ترین کارهایی که در ادارات مختلف انجام می شود ، اسکن کردن اسناد و مدارک رسمی یا نامه های اداریست . حتی بسیاری از ما در منزل به علل مختلفی ناگزیر به اسکن کردن صفحات می شویم . CamScanner اپلیکیشن کاربردی و جدیدی است که بدون شک از اولین و بهترین نرم افزار های اسکن با استفاده از دوربین موبایل به شما می رود .

این Application با بیش از 10 میلیون دانلود طی تنها چند روز و نمره ی 4.6 در پلی استور از بهترین و کاربردی ترین برنامه های حال حاضر اندروید به شمار می رود . توجه داشته باشید که CamScanner با قابلیت تشخیص گوشه های صفحه ی مورد نظر ، آن را به صورت PDF در می آورد . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :  

  • اسکن رسید ها ، یادداشت ها ، فاکتور ها ، کارت های کسب و کار و گواهینامه
  • قابلیت حاشیه نویسی و یادداشت در گوشه ی اسناد
  • امکان ایجاد رمز عبور به منظور حفظ امنیت اسناد شخصی و محرمانه
  • امکان مرتب سازی یا ارسال اسناد و ... از طریق تلفن همراه

پیش نیاز : اندروید 2.0 به بالا

برای مشاهده ی تصاویر مربوطه و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 802 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

بدون شک از میان دغدغه های اساسی کاربران iOS یا هر سیستم عامل دیگری ، عدم وجود امکان Resume کردن دانلود ها پر رنگ تر خودنمایی می کند . به خصوص با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت در ایران ، امکان دانلود فایل های پرحجم برای بسیاری از افراد در بازه ی زمانی یک روزه فراهم نیست .

امروز به معرفی برنامه ای به نام iDownloader Pro می پردازیم که چیزی معادل Internet Download Manager در کامپیوتر است . تقریباً تمامی امکانات لازم برای یک دانلود بی نقص و آسان در این نرم افزار پیش بینی شده است که از جمله ی آن ها می توان به افزایش سرعت اینترنت با کاهش استفاده ی آن در سایر بخش ها اشاره کرد . از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به این موارد اشاره کرد :

  • امکان Resume کردن دانلود ها 
  • توانایی دانلود هم زمان چندین فایل
  • افزایش سرعت دانلود به طور محسوس

پیش نیاز : iOS 4.3 به بالا | سازگار با iPhone ، iPad ، iPod Touch

برای دانلود این برنامه ی بسیار کاربردی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 63 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

احتمالاً بسیاری از شما تجربه ی استفاده از مرورگرهایی نظیر Firefox ، Opera و ... را در اسمارت فون های خود داشته اید . یکی از خسته کننده ترین موضوعاتی که در رابطه با بسیاری از این مرورگر ها وجود دارد ، سرعت پایین لود صفحه و ثابت بودن تم Browser است که حالت بی روح و کسل کننده ای به آن می دهد .

به جرئت می توان گفت که قسمت عمده یا شاید همه ی مشکلات این چنینی در مرورگر Boat Browser اصلاح شده است . به طوری که می توانید از سرعت بالای لودینگ صفحه لذت ببرید و از تم های مختلفی که در مرورگر گنجانده شده اند ، استفاده کنید . علاوه بر این ، یکی از قابلیت های منحصر به فرد Boat Browser ، قابلیت جست و جوی صوتی و تنظیم جایگاه قسمت های مختلف مرورگر مطابق با میل شماست .

پیش نیاز : اندروید 2.1 به بالا

برای دانلود این برنامه و مشاهده ی نمای داخلی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 75 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

شاید یکی از دغدقه های بسیاری از کاربران موبایل ، از جمله ی استادان یا دانشجویان رشته ی زبان ، نداشتن یک Dictionary مناسب و معتبر برای گوشی همراه باشد . امروز به منظور حل این قبیل مشکلات ، به معرفی دیکشنری پرسرعت ، کاربرپسند و معتبری به نام FastDic می پردازیم . این دیکشنری با بیش از 100 هزار معنی پرکابرد و 10 هزار جمله ی نمونه ، حلال قسمت عمده ی مشکلات شما خواهد بود .

 همچنین قابلیت تلفظ آوایی این Dictionary به شما در یادگیری شیوه ی تلفظ کلمات یاری می دهد . از جمله ی مزیت های دیگر این برنامه می توان به رایگان بودن آن و ارائه ی شکل های مختلف افعال بی قاعده به صورت فهرست وار اشاره کرد . ناگفته نماند که FastDic موفق به کسب عنوان برترین نرم افزار iOS در جشنواره ی وب ایران شده است .

پیش نیاز : iOS 4.3 به بالا

برای مشاهده ی نمای داخلی و دانلود برنامه ی مورد نظر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 72 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

گرچه در بعضی موارد نظرات کاربران موبایل در مورد Application ها با نقطه نظرات منتقدین مطابقت زیادی ندارد ، اما تردیدی وجود ندارد که برنامه ای که در AppAwards موفق به کسب جایزه شده است ، معمولاً متفاوت و حائز اهمیت است . برنامه ی eDJing PE که موفق به دریافت جایزه ی بهترین برنامه در AppAwards 2013 شده است از جمله ی این برنامه ها به شمار می رود .

به جرئت می توان گفت که بسیاری از دوستداران موزیک تمایل دارند که آهنگ خودشان را با کمترین امکانات ممکن میکس یا حتی آهنگی دیگر را ریمیکس کنند . eDJing PE قابلیت این کار را برای شما فراهم می سازد . از دیگر امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  •  افکت های صوتی زیبا و متنوع
  • قابلیت ریمیکس فایل های MP3 تا سقف یک ساعت
  • طیف گسترده ی صداها برای بیت های شما
  • دسترسی راحت و آسان به موزیک ها به منظور ویرایش مجدد 

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

 شما می توانید برای مشاهده ی نمای داخلی برنامه و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 68 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

نرم افزار فوق العاده کاربردی Pixelmator از جمله ی جدیدترین شاهکارهای شرکت UAB Pixelmator به شمار می رود . این برنامه با بیش از 150 افکت متفاوت و زیبای تصویری ، امکان ویرایش تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می سازد . این نرم افزار که دارای محیطی کاربرپسند و زیبا و یادگیری روان و آسان است ، دارای امکانات بی شماری است که از جمله ی آن ها می توان به امکان اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در شبکه های اجتماعی اشاره کرد .

از جمله ی دیگر امکانات برنامه ی Pixelmator که به تازگی برای Mac ارائه شده است ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حجم سبک برنامه با وجود امکانات گسترده
  • امکان ذخیره ی اتوماتیک تصاویر در iPhoto
  • پشتیبانی کامل از فرمت های مختلف تصویری
  • دارا بودن بیش از 150 افکت و جلوه ی تصویری مختلف

برای مشاهده ی تصاویر مربوطه و دانلود برنامه ی مورد نظر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 72 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

شکی نیست که تمام شدن باتری موبایل به ویژه در مواقعی که که در حال انجام کار ضروری و مهمی هستیم ، از مشکلات اساسی بسیاری از ماست . همان طور که می دانید ، عوامل متعددی از قبیل برنامه های در حال اجرا ، اتصال به اینترنت ، سنسور های اضافه و ... بر میزان مصرف باتری موبایل تاثیر به سزایی می گذارند .

امروز به معرفی برنامه ای می پردازیم که با کنترل به جا و مناسب برنامه های در حال اجرا و همچنین تنظیم نور Screen موبایل شما طول عمر باتری را افزایش می دهد . 2x Battery Saver با بیش از 9 میلیون کاربر در سراسر جهان ، امکان مشاهده ی دقیق وضعیت باتری را به آسانی برای شما فراهم می سازد .  این برنامه همچنین این قابلیت را دارد که برنامه های اضافی را به صورت خودکار غیرفعال نماید .

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

برای دانلود این Application کاربردی و مشاهده ی نمای داخلی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 56 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 


بدون شک در طول زندگی روزمره ی بسیاری از ما ، رمز های عبور ، کدهای امنیتی و Password ها نقش به سزایی را بازی می کنند . اغلب وقت زیادی برای برای به یادسپردن آن ها می گذاریم یا در نهایت مجبور به یادداشت آن ها می شویم که طبیعتاً بسیار ناامن است . این بار به معرفی نرم افزار کاربردی و بسیار جالبی به نام 1Password می پردازیم که شما را از شر به خاطر سپردن رمز های عبور راحت می سازد .

نرم افزار 1Password به شما این قابلیت را می دهد تا رمز کارت های اعتباری ، رمز ورودی اکانت خود در شبکه های اجتماعی و حتی رمز ورودی انجمن ها و بازی های آنلاین را در محیطی کاملاً امن ثبت کنید . از این پس کافیست ، تنها یک رمز و آن هم برای ورود به این Application به یاد داشته باشید و به راحتی و با امنیت کامل به دیگر رمز های امنیتی خود دسترسی پیدا کنید .

پیش نیاز : iOS 6.0 به بالا

برای دانلود این نرم افزار و مشاهده ی نمای داخلی آن ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 69 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

طبیعتاً هربار که محصول تازه ای از سوی کمپانی بزرگ Google منتشر شده و به بازارهای جهانی راه می یابد ، چشمه ی دیگری از خلاقیت این شرکت را به رخ می کشد . این بار هم مثل گذشته ، کمپانی Google نرم افزار بسیار کاربردی خود را با نام Google Keep رونمایی کرده است .

فراموش کردن کارهایی که روز قبل تصمیم به انجامشان گرفته اید یا نگرانی از فراموش کردن چیز هایی که در شبانه روز به ذهنتان می رسد ، دغدقه ی خاطر نه تنها شما ، بلکه بسیاری دیگر از مردم جهان است . اما این بار Google Keep به شما این امکان را می دهد تا در هر وقت از شبانه روز و هرکجای دنیا ، آنچه را به ذهنتان رسیده ثبت کرده و حتی آن را به عنوان ویدجت در صفحه ی اصلی موبایل خود نگهداری کنید .

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان حاشیه نویسی
  • امکان ثبت یادداشت ها به صورت صوتی 
  • ثبت یادداشت ها به صورت ویدجت 

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

برای دانلود این نرم افزار کاربردی و مشاهده ی تصاویری از محیط داخلی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 72 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 


 

عکس برداری و کیفیت تصویر ، یکی از پارامتر های اساسی در مورد هر موبایل مناسب به شمار می رود و هر ساله یکی از زمینه های رقابت کمپانی های معروف دنیاست . اگرچه کیفیت دوربین ها در هر سری پیشرفت دوچندانی می کند ، با این حال افزودن افکت های زیبای تصویری و افزایش کیفیت تصویر تا حد زیادی به نرم افزار های این زمینه نیز وابسته است .

برای روشن تر شدن موضوع می توانید تصاویر موجود در ادامه ی مطلب را مشاهده نمایید . همان طور که احتمالاً متوجه شده اید ، تلاش نرم افزار فوق العاده کاربردی +Camera براین بوده است که تصاویر هرچه بیشتر طبیعی جلوه کنند و در عین حال با تنظیم نکات و ارکان اساسی یک تصویر زیبا نظیر میزان نور ، روشنایی و تاریکی ، افکت های تصویری و ... تصویر زیباتری در اختیار کاربر قرار گیرد .

از جمله ی دیگر امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دارا بودن تثبیت کننده ی دوربین جهت عکس برداری دقیق تر
  • امکان زوم تا حد 6x به گونه ای که از کیفیت تصویر کاسته نشود 
  • دارا بودن افکت های تصویری زیبا 
  • امکان افزودن قاب های متنوع در پیرامون تصویر

پیش نیاز : ios 5 به بالا + سازگار با ios 7

برای دانلود این اپلیکیشن و اطلاع از دیگر امکانات کاربردی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 70 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

نرم افزار پخش ویدئوی Archos Video Player از جمله ی بهترین نرم افزار های این زمینه محسوب می شود . این نرم افزار امکان مشاهده ی ویدئو در محیطی ساده ، کاربر پسند و زیبا را برای شما فراهم می نماید . به علاوه شما قادر خواهید بود شبکه های تلویزیونی مختلف را از طریق Smart Phone خود تماشا کنید .

مانند بسیاری از دیگر نرم افزارهای پخش ویدئو ، Archos Video Player نیز از تمامی فرمت های ویدئویی پشتیبانی می نماید . اگر مایل هستید ویدئو های خود را به صورت منظم طبقه بندی کنید ، به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید و از قابلیت های جانبی بی شمار این نرم افزار بهره ببرید ، حتماً به ادامه مطلب مراجعه نمایید . برخی از دیگر قابلیت های این App عبارت هستند از :

  • قابلیت پخش شبکه های تلویزیونی
  • قابلیت پخش آنلاین ویدئو ها
  • طبقه بندی منظم تمامی فیلم ها
  • داشتن محیط زیبا و User Friendly

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 به بالا

برای دانلود این نرم افزار و مشاهده ی تصاویر مربوط به محیط داخلی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 94 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند بخشنده و مهربان

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

شاید بتوان آن را در رده ی موفق ترین مسنجر های موجود در بازار های اندروید ، اپل و ویندوز فون قرار داد . نرم افزار ارتباطی و قدرتمند WeChat ، نه تنها موفق به قرار گرفتن در رده ی بهترین ها شده است بلکه با جذب بیش از 200 میلیون کاربر از سراسر جهان در رده ی پرمخاطب ترین ها نیز برای خود حرفی برای گرفتن دارد .

WeChat امکان برقراری ارتباط های صوتی ، تصویری و متنی با دوستانتان را برای شما فراهم می سازد . شما می توانید از شکلک های جالب ، ارتباط های صوتی با کیفیت و محیط فوق العاده کاربر پسند نرم افزار نهایت لذت را ببرید . در این جا به معرفی برخی دیگر از امکانات و قابلیت های این نرم افزار ارتباطی می پردازیم :

  • دارا بودن شکلک های جذاب در مکالمه های متنی
  • به اشتراک گذاری فایل ها و تصاویر با دیگران
  • برقراری ارتباط تصویری با کیفیت HD 
  • برقراری ارتباط صوتی و کیفیت فوق العاده
  • پشتیبانی از 18 زبان مختلف دنیا نظیر انگلیسی ، چینی و ...

پیش نیاز : iPhone , iPad , iPod با نسخه 4.3 به بالا

شما می توانید برای دانلود این نرم افزار پرمخاطب و مشاهده ی تصاویر ضمیمه ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید .. 

ᗩrrOwTiC بازدید : 75 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

اگر شما هم به دنبال خواندن کتاب با استفاده از Device های شرکت Apple هستید ، بهتر است با نرم افزار iBooks که توسط خود این شرکت طراحی شده است ، آشنا شوید . این نرم افزار به شما قابلیت خواندن کتاب های الکترونیکی که از فروشگاه کتاب Apple خریده یا به صورت رایگان دانلود کرده اید را می دهد .

شما می توانید از فضای کاربر پسند این نرم افزار که به شما اجازه ی دسته بندی کتاب ها بر اساس موضوع و خیلی قابلیت های دیگر را می دهد ، لذت ببرید . همچنین از جمله ی قابلیت های برجسته ی دیگر این نرم افزار ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • داشتن محیط گرافیکی ، بسیار زیبا و کاربردی با امکان ورق زدن صفحات 
  • امکان دسته بندی کتاب ها بر اساس موضوع ، نویسنده و صدای گوینده ی کتاب
  • امکان خرید آنلاین کتاب از فروشگاه Apple

پیش نیاز : ios 3.2 به بالا

برای مشاهده ی فضای داخلی App و دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 78 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

امروز به معرفی برنامه ای می پردازیم که به تازگی در زمینه ی عکس برداری در بازارهای اندروید عرضه شده است و تغییرات گسترده ای را در زمینه ی فعالیت خود به وجود آورده است . نرم افزار XnRetro به شما قابلیت افزودن افکت های بسیار زیبایی به تصاویرتان می دهد ، به طوری که این افکت ها کاملاً طبیعی در عکس جلوه می کنند . 

XnRetro برنامه ای کاملاً کاربر پسند است که برای استفاده نیازی به یادگیری ندارد . بلکه تنها طی چند دقیقه ، شما قادر خواهید بود تصاویرتان را به زیبایی Edit نمایید . این نرم افزار توانسته است در مارکت اندروید موفق به کسب نمره ی بالای 4.3 شود و با قابلیت هایی که در نسخه های جدید آن عرضه می شود ، روز به روز کامل تر می گردد .

برخی ویژگی های برنامه :

  • دارا بودن افکت های متنوع
  • دارا بودن قاب های بسیار زیبا و حرفه ای
  • تنظیم میزان کنتراست و روشنایی
  • افزودن سایه روشن به تصویر
  • به اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه های اجتماعی

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

شما می توانید برای مشاهده ی تصاویر مربوطه و دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 114 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•  

 

حتماً شما هم گاهی دست به کارهای شیطنت آمیزی برای جلب توجه دوستانتان می زنید که البته امری طبیعیست . اما این بار با دفعات قبل فرق خواهد کرد . می خواهم شما را با نرم افزار فوق العاده ی Fake Call & SMS آشنا کنم . شما می توانید از این Application برای بلوف زدن ، سرکارگذاشتن و شوخی کردن با دوستانتان استفاده کنید .

 شما می توانید به راحتی نام فرد مورد نظر را ثبت کرده و او با شماره ی دلخواه شما ، به شما زنگ خواهد زد . برای مثال در قسمت نام می توانید عبارت "Harry Potter" را ثبت کنید . سپس نام او را همراه با شماره ی دلخواهتان در لیست تماس های خود قرار دهید .

همچنین شما قادر خواهید بود که SMS های تقلبی را به صورت خوانده شده ، خوانده نشده و فرستاده شده یا دریافت شده ذخیره کنید . از جمله ی دیگر امکانات این نرم افزار ، می توان موارد زیر را نام برد :

  •  برنامه ریزی برای تماس ها همراه با تنظیم زمان
  • ایجاد تماس تقلبی با زنگ یا همراه با Vibration
  • پنهان شدن آیکون برنامه 

شما می توانید برای دیدن تصاویر مربوط به Application و دانلود آن ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ΣℓÐҾЯ بازدید : 117 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)

به نام خداوند جان و خرد

●•••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•••● 


 

Viber Free Calls & Messages 3.0.2.5 نرم افزاری بسیار کاربردیست. اگر تماس های تلفنی شما زیاد طول می کشد و هزینه ی زیادی برای شما دارد، دیگر نگران نباشید چون این مشکل نیز با این نرم افزار به کلی حل شد. نرم افزار Viber به شما این امکان را می دهد که با هر شخصی که این نرم افزار را در گوشی خود نصب کرده، به طور رایگان با کیفیت صدایی باور نکردنی صحبت کنید. این نرم افزار که فقط 8 مگابایت حجم دارد، حتی تماس های تلفنی رایگان را با افرادی که در هر نقطه ای از جهان قرار دارند، ممکن می سازد.

برای ارتباط از طریق نرم افزار ذکر شده، کافیست گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل شود. سپس خود به صورت خودکار، تمام شماره های دوستانی را که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده تا در صورت لزوم به برقراری ارتباط بپردازد. خوب است بدانید که برای استفاده از آن به رمز عبور و نام کاربری نیازی ندارید بلکه از طریق شماره ی تلفن شما ارتباط برقرار می شود. شماره ی دوستتان را که از این نرم افزار استفاده می کند بگیرید و هر قدر که می خواهید با او رایگان صحبت کنید.

 

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:

  • بدون هزینه های پنهان
  • بدون هزینه های بین المللی
  • کاملاً رایگان و بدون آگهی
  • بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
  • کیفیت خوب صدا

لطفا برای دانلود به ادامه ی مطالب مراجعه نمایید...

درباره ما
به روزترین مرجع دانلود بازی ها و برنامه های موبایل با افتخار تقدیم می کند ... گرچه اولین نیستیم ، اما تلاشمان بر این است که "بهترین" باشیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در رابطه با عملکرد یک ماه اخیر سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 251
  • بازدید کلی : 38,195