loading...
AppKade|دانلود بازی اندروید|دانلود برنامه اندروید
ᗩrrOwTiC بازدید : 172 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (2)

به نام خداوند جان و خرد 

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

ᗩppKade چیست ؟ 

وبسایتی متفاوت که از تاریخ 14 تیر سال 1392 آغاز به کار کرده و نویسندگان آن متعهدند که در هر هفته ، به روزترین Game ها و Application های دنیا را در آن قرار دهند . سعی کرده ایم تا با متون شیوا ، رسا و خلاصه تر اطلاعاتی جامع و در عین حال جذاب در رابطه با برنامه ها و بازی های مختلف اندرویدی در اختیار شما قرار دهیم .

چرا همیشه در ابتدای صفحه با "پست ثابت" مواجه می شوم ؟

این پست به عنوان پست ثابت وبسایت  تعیین شده و همواره در بالای صفحه قرار خواهد گرفت تا تمامی تغییرات ، مشکلات و اخبار مربوط به خود سایت در آن قرار گیرد و در طی ماه ها یا هفته های آینده به روز رسانی خواهد شد . بنابراین خواهشمندیم همواره به پست ثابت توجه داشته باشید تا از هرگونه تغییرات و به روز رسانی های احتمالی مطلع شوید .

چگونه می توانم با ᗩppKade همکاری کنم ؟

لازم به ذکر است که این وب همواره به نویسندگان بیشتری نیاز دارد تا با یاری نویسندگان عزیز ، به روز باقی بماند . بنابراین شما می توانید از این طریق در برپا نگاه داشتن وبسایت سهمی داشته باشید . کافیست یک نمونه مقاله به ایمیل یکی از مدیران وبسایت ارسال کنید تا پس از بررسی های بیشتر به درخواست شما رسیدگی شود . توجه داشته باشید که نمونه مقاله باید در رابطه با موضوعات این وب باشد و مطابق پست های دیگر ما Edit و طراحی شود. 


اطلاعیه ها : 

انتقال لینک ها به PicoFile | تبلیغات و تعرفه ها | برخورد با هرگونه کپی برداری غیر قانونی

به امید فردایی بهتر 

تیم مدیریت ᗩppKade

ᗩrrOwTiC بازدید : 773 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (2)

 

 

شاید تا چند تا سال پیش ، با توجه به محدود بودن تعداد برنامه های ارتباطی و قابلیت های اندک این برنامه ها ، تا حدود زیادی فقدان امکانات کافی برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان احساس می شد . امروزه برای برطرف نمودن این نیاز ، تعداد برنامه های ارتباطی افزایش یافته اند و یکی از این برنامه ها که قابلیت هایی بسیار مشابه به نرم افزار محبوب Wechat دارد ، BeeTalk نامیده می شود.

از جمله ی جالب ترین امکانات BeeTalk ، می توان به امکان چت خصوصی یا Whisper ، یافتن دوستان در محدوده ی مشخصی نسبت به مکان شما و امکان چت گروهی اشاره نمود .

ᗩrrOwTiC بازدید : 721 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (1)

 

 

 

بازی زیبای True Skate ، یکی از واقعی ترین بازی های اسکیت بردی است که تاکنون برای گوشی های اندروید ارائه شده است . این بازی با گرافیکی باورنکردنی و پیروی بسیار دقیق از قوانین فیزیکی ، به شبیه سازی حرفه ای برای انجام حرکات نمایشی با اسکیت برد مبدل شده است .

شما می توانید برای انجام انجام حرکات متنوع بازی ، از پله ها ، نرده ها ، شیب های تند و هرآنچه در فضای بازی گنجانده شده است استفاده نمایید و با خلق حرکات زیباتر ، امتیاز بیشتری کسب نمایید . تاکنون دو فضای نسبتاً زیبا و بزرگ برای اسکیت کردن در بازی قرار گرفته است و به گفته ی سازندگان ، فضاهای بهتر و متفاوت تری در آینده ی نزدیک به بازی افزوده خواهند شد .

ᗩrrOwTiC بازدید : 65 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 با توجه به گسترش استفاده های نابه جای برخی برنامه نویسان از توانایی های خود و ساخته شدن ویروس های مختلف توسط این افراد ، نیاز روز افزون دیوایس های هوشمندی نظیر اسمارت فون ها به یک آنتی ویروس قدرتمند حس می شود . یکی از قوی ترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس های حال حاضر بازار های اندروید 360Mobile Security نام دارد که با آپدیت های روزانه ، قادر است از گوشی شما در برابر جدیدترین ویروس ها محافظت نماید .

لازم به ذکر است که این آنتی ویروس تاکنون بیش از 1 میلیون کاربر در گوگل پلی داشته است و بی آنکه وقت چندانی از شما بگیرد ، به راحتی اسکن های روزانه ی خود را به انجام می رساند تا شما را از وجود ویروس های احتمالی باخبر سازد .

ᗩrrOwTiC بازدید : 441 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

بار دیگر کمپانی Zynga ، این بار با نسخه ی دوم بازی محبوب Draw Something ، طرفداران این بازی را به وجد می آورد . نسخه ی دوم این بازی جذاب با امکانات جدیدی برای طراحی نقاشی های بهتر و زیباتر و نیز امکانات تازه ای در زمینه ی ارتباطات بین بازیکنان ارائه شده است .

بخش های رقابتی بازی نیز همانند نسخه اول ، شامل حدس زدن کلمات انگلیسی از طریق نقاشی کردن و مسابقات نقاشی در مقابل دیگر بازیکنان است . از دیگر نکات مثبت بازی می توان به امکان ایجاد یک گالری از نقاشی های محبوب شما و همچنین ده ها نوع قلم و وسیله ی تازه برای ساخت طرح های خلاقانه تر است .

ᗩrrOwTiC بازدید : 901 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

لاک اسکرین کاربردی و جالب Locker Pro یکی از ساده ترین و زیباترین لاک اسکرین های موجود برای دیوایس های اندرویدی است . با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود کلیه ی اطلاعیه ها و خبر های گوشی یا تبلت خود را بدون باز کردن قفل آن ، مشاهده نمایید . این اطلاعیه ها می توانند شامل تمامی تماس های دریافتی ، پیامک ها و ایمیل های شما باشند .

این لاک اسکرین حرفه ای در حال حاضر با قیمت 2.99 € در گوگل پلی به فروش می رسد و طی تنها چند روز ، توسط بیش از 100 هزار کاربر مورد استفاده قرار گرفته است .

ᗩrrOwTiC بازدید : 927 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

تاریکی جامعه ی بشری را فراگرفته است و به نظر می رسد که شیاطین دنیای زیرزمین ، راهی برای خروج از سرزمین خود یافته اند . گزارش هایی از سوی مردم وحشت زده نزد دولت ها رسیده است و تنها راه حلی که برای آن ها باقی مانده است ، شما هستید . تنها کاری که شما باید انجام دهید ، اندکی تبحر در بالا رفتن از تپه ها و کشتن زامبی هایی است که در سراسر جاده پراکنده شده اند .

از جمله ی ویژگی های بازی زیبای Monster Dash Hill Racer می توان به داشتن مجموعه ای متنوع از زامبی ها و موجودات فرازمینی اشاره کرد که جذابیت بازی را دو چندان کرده اند . همچنین امکان تقویت سلاح ها ، وسایل نقلیه و ... امکانات بیشتری را در اختیار شما می گذارند . هم اکنون می توانید نسخه ی پول بی نهایت بازی را از اپـــکده دانلود نمایید .

ᗩrrOwTiC بازدید : 651 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (2)

 

 

امروز به معرفی یک برنامه ی سرگرم کننده و بسیار جالب به نام X-ray Scanner می پردازیم که به گفته ی گروه سازنده ، به منظور دست انداختن و سر کار گذاشتن دوستان و آشنایان طراحی و ساخته شده است . این اسکنر دارای تصاویر پیش فرضی است که بسیار نزدیک به واقعیت اند و مطابق با قسمتی از دست که روبروی دوربین موبایل قرار گرفته است تغییر می کنند و خود را با حرکات شما وقف می دهند .

به این ترتیب شما می توانید از آن به آسانی برای دست انداختن دوستان و آشنایان خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که این برنامه تنها در قالب یک برنامه ی سرگرم کننده ساخته شده است و هیچ گونه استفاده ی پزشکی ندارد .

ᗩrrOwTiC بازدید : 1170 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 Let's Create ! Pottery یک بازی زیبا و خلاقانه ی اندرویدی است که بی هیچ تردیدی می توان آن را از خلاقانه ترین بازی های اندرویدی چند ماه اخیر به شمار آورد . همان گونه که از نام بازی پیداست ، شما قادر خواهید بود تا سفال ساده و اولیه ی خود را که در حال چرخش است ، با سلیقه ی خودتان شکل دهید و در مرحله ی بعد از طرح های متنوع و زیبای گنجانده شده در بازی ، برای خلق یک ظرف سفالی زیبا استفاده نمایید .

جالب تر آنکه طرح ها و ماموریت های مختلفی در طول بازی به شما سپرده خواهد شد و شما می توانید پس از انجام مراحل اولیه ی ساخت آن ها را طی یک مزایده بفروشید !

ᗩrrOwTiC بازدید : 405 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (1)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

با وجود بازی هایی از قبیل Temple Run در زمینه ی بازی های سبک Runner ، کمتر کسی پیدا می شود که از بازی های این سبک خاطره ی خوشی نداشته باشد . اما شاید از زمان ارائه ی نسخه ی دوم این بازی تاکنون چیزی در آن حد و با جذابیت آن ارائه نشده باشد که بتواند مخاطبان این سبک را ارضا کند .

اما طی هفته ی اخیر با ارائه ی بازی زیبای Hunger Games : Panem Run گویا این طلسم بعد از مدت ها شکسته شد . داستان بازی از عهدنامه ی صلحی حکایت می کند که بنا به آن در 75 سال گذشته در کشوری خاص ، هر سال یک دختر و پسر بین 12 تا 18 سال به قید قرعه انتخاب می شدند تا در پایتخت ، در مسابقاتی تا پای مرگ شرکت کنند . این بار Primrose Everdin برای 74 مین دور مسابقات انتخاب شده و وظیفه ی شماست که پیش دیدگان دیگران از پس این مسابقات جنون آسا بر آیید .

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 به بالا

برای  مشاهده ی تصاویر مربوطه و دانلود این شاهکار ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 75 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد 

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

یکی از مشکلات اساسی در رابطه با دانلود و ذخیره ی موزیک در تلفن های همراه کمبود فضای آزاد و اشغال شدن حجم زیادی از هارد دیسک توسط این آهنگ ها است . بنابراین امروز به معرفی برنامه ی بسیار کاربردی gMusic 2 می پردازیم که از سوی کمپانی خوش نام و بزرگ Google منتشر شده است و به شما امکان پخش بیش از 20 هزار موزیک مختلف را به صورت استریم و از سرویس های ابری می دهد .

با وجود اینکه gMusic از قابلیت پخش آفلاین ترانه ها  نیز پشتیبانی می کند ، اما نکته ی قابل توجه در رابطه با این برنامه امکان کاهش مصرف فضای خالی دیوایس های iOS شماست که آن را در میان برنامه های مشابه خود متمایز کرده است . ناگفته نماند که این نرم افزار امکان دسته بندی آهنگ ها به شیوه ای کاربر پسند را برای شما فراهم کرده است که جست و جو برای آهنگی مشخص در میان تعداد زیادی از آن ها را راحت تر می نماید .

پیش نیاز : iOS 7.0 به بالا | سازگار با iPhone ، iPad ، iPod Touch

شما می توانید برای دانلود این نرم افزار فوق العاده و آشنایی بیشتر با آن ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 74 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

Agricola از معدود بازی هایی نیست که در سبک مزرعه داری تاکنون ارائه شده است . اما بی تردید در جدول بازی های هم سبک خود در صدر قرار گرفته است . بازی زیبای Agricola به شما امکان اداره ی یک مزرعه ی کوچک را می دهد که به تدریج با گسترش آن به مزرعه ای بسیار بزرگ تبدیل حواهد شد .

بازی دارای قابلیت Offline و Online در کنار یکدیگر است . به این معنا که شما علاوه بر تجربه ی شیرین و جالب مزرعه داری به سبکی نو و تازه ، قادر خواهید بود تا با بسیاری دیگر از مزرعه داران مجازی در سراسر جهان رقابت کنید و از این رقابت لذت ببرید . از دیگر امکانات بازی می توان به امکان نگهداری دام و حیوانات مختلف ، ارتقای ساختمان ها و مزارع و تعداد بیش از 60 Achievement مختلف اشاره کرد که با انجام ماموریت های جالب به دست خواهند آمد .

پیش نیاز : iOS 4.3 به بالا | سازگار با iPhone ، iPad ، iPod Touch 

لطفاً برای مشاهده ی تصاویر بیشتر و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 93 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

کیبورد های مجازی ... هر روز صدها بار از آن ها برای فرستادن SMS ، نوشتن مقاله ، اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی و ... استفاده می شود . این موضوع که این کیبورد ها نقش قابل توجهی در زندگی ما دارند غیر قابل انکار است . با این وجود گاهی محیط گرافیکی خسته کننده ی کیبوردهای استاندارد گوشی ها و عوامل این چنینی سبب خستگی و زده شدن کاربر می شود .

اما امروز نسخه ی چهارم برنامه ی SwiftKey با چندین محیط گرافیکی زیبا و جذاب و بسیاری قابلیت های دیگر این مشکل را حل کرده است . SwiftKey که با بیش از 70 هزار دانلود برای گوشی های اندروید جزو بهترین کیبوردهای پولی مخصوص گوشی های هوشمند است ، با تنظیم مناسب فاصله ی دکمه ها و جاگذاری درست و استاندارد آن ها ، امکان افزایش سرعت تایپ را برای شما به ارمغان می آورد . برخی از دیگر امکانات نرم افزار :

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • قابلیت افزایش سرعت تایپ تا چند برابر
  • توانایی پیش بینی کلمات بعدی شما
  • امکان تغییر ظاهر کیبورد

پیش نیاز : اندروید 2.0 به بالا

برای مشاهده ی نمای داخلی برنامه و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 69 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

این روز ها به قدری کاربران اسمارت فون در میان موجی از بازی های اکشن و جذاب قرار گرفته اند ، که به نحوی بازی های کابویی از یاد ها پاک شده اند . این وضع مدت زیادی بود که ادامه داشت تا اینکه دیروز ، مورخ 19 ـُم دسامبر بازی زیبای The Lawless با گرافیکی خیره کننده وارد بازار های اندروید شد .

شکی نیست که شمار زیادی از طرفداران بازی های اکشن برای فرارسیدن چنین روزی ، لحظه شماری می کردند ، اما جهت اطلاع سایرین توضیحات بیشتری ارائه شده است : بازی The Lawless که به سبک Cowboy وارد بازار شده است ، داستان یک گانگستر آمریکایی است که در پی انتقام گرفتن از قاتلان برادرش می باشد . شما در صدد هستید تا با کشتن این قاتلان به بدترین شکل ممکن ، کاری کنید که آن ها تقاص کارشان را پس بدهند .

پیش نیاز : اندروید 4.0 به بالا

برای مشاهده ی تصاویر مربوط به بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

Socl

ᗩrrOwTiC بازدید : 68 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

مدت زیادی از رواج شبکه های اجتماعی در میان جوامع مختلف می گذرد و طی این مدت میلیون ها نفر با هم آشنا شدند ، میلیاردها کامنت و پیام رد و بدل شدند و بی شمار کلیک در محیط مجازی صورت گرفت . اما در این مدت جای خالی شبکه ی اجتماعی Socl از کمپانی بزرگ Microsoft در موبایل های iOS احساس می شد . 

طی هفته ی گذشته این کمپانی شبکه ی اجتماعی Socl را برای گوشی های iOS عرضه کرد و خبر های زیادی در رابطه با قابلیت های آن فراگیر شد . این شبکه همانند دیگر شبکه های اجتماعی به شما قابلیت به اشتراک گذاری راحت فیلم ، عکس و متن مورد نظر را می دهد و شما قادر خواهید بود با دوستانتان در هرکجای جهان در ارتباط باشید یا با افراد جدیدی آشنا شوید .

پیش نیاز : iOS 5.0 به بالا 

برای مشاهده ی نمای داخلی برنامه و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 63 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

تصور کنید که از سوی خدایان برای نابودی جهان مامور شده اید و وظیفه دارید تا با گوی نابودگری که در اختیار شما قرار داده شده است هرآنچه را بر سر راه خود می بینید ، نیست و نابود کنید . اکنون شرکت بازی سازی PlayGround این تصور را تا حدی به واقعیت نزدیک کرده است . به گونه ای که آن را در قالب بازی زیبای WreckMan ارائه داده است .

WreckMan یا مرد نابودگر همان گونه که از نامش پیداست ، در صدد تخریب و ویرانی چیزهایی است که مجوز خرابیشان را از خدایان دریافت کرده است ! گیم پلی بازی به خوبی طراحی شده است و برخلاف آنچه در ابتدا تصور می شود ، با گذشت چند مرحله بازی از حالت هیجان انگیز خود خارج نمی شود . بلکه هربار شما را با چالشی جدید و بدیع روبه رو می سازد .

پیش نیاز : iOS 5.1 به بالا | سازگار با iPhone ، iPad ، iPod Touch

 برای مشاهده ی Screenshot ها و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 59 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

احتمالاً یکی از معمول ترین و روزمره ترین کارهایی که در ادارات مختلف انجام می شود ، اسکن کردن اسناد و مدارک رسمی یا نامه های اداریست . حتی بسیاری از ما در منزل به علل مختلفی ناگزیر به اسکن کردن صفحات می شویم . CamScanner اپلیکیشن کاربردی و جدیدی است که بدون شک از اولین و بهترین نرم افزار های اسکن با استفاده از دوربین موبایل به شما می رود .

این Application با بیش از 10 میلیون دانلود طی تنها چند روز و نمره ی 4.6 در پلی استور از بهترین و کاربردی ترین برنامه های حال حاضر اندروید به شمار می رود . توجه داشته باشید که CamScanner با قابلیت تشخیص گوشه های صفحه ی مورد نظر ، آن را به صورت PDF در می آورد . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :  

  • اسکن رسید ها ، یادداشت ها ، فاکتور ها ، کارت های کسب و کار و گواهینامه
  • قابلیت حاشیه نویسی و یادداشت در گوشه ی اسناد
  • امکان ایجاد رمز عبور به منظور حفظ امنیت اسناد شخصی و محرمانه
  • امکان مرتب سازی یا ارسال اسناد و ... از طریق تلفن همراه

پیش نیاز : اندروید 2.0 به بالا

برای مشاهده ی تصاویر مربوطه و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 72 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

مدتی بود که بین بازی های جدید بازار اندروید ، جای بازی های سبک Runner خالی به نظر می رسید . اما بعد از گذشت حدود 1 ماه این طلسم با آمدن بازی زیبای Robber شکسته شد . این بازی با ارائه ی داستانی متفاوت و گیم پلی مناسب و قابل قبول موفق به کسب موفقیت زیادی شد که البته دور از انتظار منتقدین نبود .  

Robber شما را در موقعیت یک سارق حرفه ای موزه قرار می دهد و وظیفه ی شما ، جمع کردن هرچه بیشتر جواهرات و اشیای باارزش موزه است ، در حالی که باید برای فرار از دست نگهبان موزه تلاش کنید . شما امکان انتخاب کاراکترهای مختلف ، پشت سر گذاشتن 36 مرحله ی جذاب و چالش برانگیز و تجربه ی یک بازی لذت بخش را خواهید داشت .

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

شما می توانید برای مشاهده ی Screenshot ها و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 801 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

بدون شک از میان دغدغه های اساسی کاربران iOS یا هر سیستم عامل دیگری ، عدم وجود امکان Resume کردن دانلود ها پر رنگ تر خودنمایی می کند . به خصوص با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت در ایران ، امکان دانلود فایل های پرحجم برای بسیاری از افراد در بازه ی زمانی یک روزه فراهم نیست .

امروز به معرفی برنامه ای به نام iDownloader Pro می پردازیم که چیزی معادل Internet Download Manager در کامپیوتر است . تقریباً تمامی امکانات لازم برای یک دانلود بی نقص و آسان در این نرم افزار پیش بینی شده است که از جمله ی آن ها می توان به افزایش سرعت اینترنت با کاهش استفاده ی آن در سایر بخش ها اشاره کرد . از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به این موارد اشاره کرد :

  • امکان Resume کردن دانلود ها 
  • توانایی دانلود هم زمان چندین فایل
  • افزایش سرعت دانلود به طور محسوس

پیش نیاز : iOS 4.3 به بالا | سازگار با iPhone ، iPad ، iPod Touch

برای دانلود این برنامه ی بسیار کاربردی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 64 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

کمتر پیش می آید که بازی های PC یا کنسول های بازی دیگر برای موبایل عرضه شود . با این حال طی دو هفته ی گذشته کمپانی بزرگ برادران وارنر یا به عبارت دیگر Warner Bros در اقدامی کم سابقه یا حتی شاید بی سابقه ، نسخه ی iOS بازی ارباب حلقه ها را برای موبایل عرضه کرد .

کمتر کسی پیدا می شود که با مجموعه فیلم های بی نظیر ارباب حلقه ها آشنایی نداشته باشد ، اگر شما هم جزو آن گروه از افراد هستید ، بهتر است بدانید که این مجموعه از موفق ترین مجموعه های تاریخ سینما به شمار می رود . جالب تر از آن ارائه ی بازی به شکل LEGO می باشد که بر جذابیت و تا حدودی جنبه ی طنز بازی افزوده است .

پیش نیاز : iOS 6 به بالا | سازگار با iPhone , iPod Touch و iPad

شما می توانید برای دانلود این بازی زیبا و آشنایی بیشتر با گیم پلی بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 63 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

احتمالاً بسیاری از شما تجربه ی استفاده از مرورگرهایی نظیر Firefox ، Opera و ... را در اسمارت فون های خود داشته اید . یکی از خسته کننده ترین موضوعاتی که در رابطه با بسیاری از این مرورگر ها وجود دارد ، سرعت پایین لود صفحه و ثابت بودن تم Browser است که حالت بی روح و کسل کننده ای به آن می دهد .

به جرئت می توان گفت که قسمت عمده یا شاید همه ی مشکلات این چنینی در مرورگر Boat Browser اصلاح شده است . به طوری که می توانید از سرعت بالای لودینگ صفحه لذت ببرید و از تم های مختلفی که در مرورگر گنجانده شده اند ، استفاده کنید . علاوه بر این ، یکی از قابلیت های منحصر به فرد Boat Browser ، قابلیت جست و جوی صوتی و تنظیم جایگاه قسمت های مختلف مرورگر مطابق با میل شماست .

پیش نیاز : اندروید 2.1 به بالا

برای دانلود این برنامه و مشاهده ی نمای داخلی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 72 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

تا کنون محور اصلی شمار بسیاری از بازی های PC به تکامل موجودات زنده و رشد آن ها اختصاص یافته است . به این ترتیب که شما وظیفه ی رشد و تقسیم سلول کوچکی را برعهده گرفته ، در رسیدن آن به مرحله ی نهایی رشد و کمال نقش به سزایی ایفا می کنید . احتمالاً Sparkle از نخستین عنوان های بازی های این سبک در گوشی های همراه به شمار می رود .

در Sparkle 2 شما به عنوان یک موجود کوچک آبزی به عرصه ی زندگی پامی گذارید و با به دست آوردن مواد غذایی و فرار از دست موجودات آبزی دیگر برای بقا تلاش می کنید . طبیعتاً با مصرف مواد معدنی بیشتر ، سریع تر رشد خواهید کرد و در نهایت به موجود آبزی عظیم و باشکوهی تبدیل خواهید شد .

پیش نیاز : اندروید 2.3 به بالا 

برای دانلود بازی و مشاهده ی Screenshot ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 75 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

شاید یکی از دغدقه های بسیاری از کاربران موبایل ، از جمله ی استادان یا دانشجویان رشته ی زبان ، نداشتن یک Dictionary مناسب و معتبر برای گوشی همراه باشد . امروز به منظور حل این قبیل مشکلات ، به معرفی دیکشنری پرسرعت ، کاربرپسند و معتبری به نام FastDic می پردازیم . این دیکشنری با بیش از 100 هزار معنی پرکابرد و 10 هزار جمله ی نمونه ، حلال قسمت عمده ی مشکلات شما خواهد بود .

 همچنین قابلیت تلفظ آوایی این Dictionary به شما در یادگیری شیوه ی تلفظ کلمات یاری می دهد . از جمله ی مزیت های دیگر این برنامه می توان به رایگان بودن آن و ارائه ی شکل های مختلف افعال بی قاعده به صورت فهرست وار اشاره کرد . ناگفته نماند که FastDic موفق به کسب عنوان برترین نرم افزار iOS در جشنواره ی وب ایران شده است .

پیش نیاز : iOS 4.3 به بالا

برای مشاهده ی نمای داخلی و دانلود برنامه ی مورد نظر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 68 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·•

 

 

شاید نام این بازی برای طرفداران سبک شوتر چندان غریب نباشد . مدت زیادی از انتشار نسخه ی قبلی بازی نمی گذرد و بسیاری از ما خاطره ی رکورد 18 میلیونی دانلود های نسخه ی قبلی را به یاد داریم . کمپانی MadFinger که سابقه ی درخشانی در زمینه ی انتشار بازی های شوتر دارد ، این بار با رونمایی از نسخه ی دوم بازی Dead Trigger ، موجی از هیجان و ناباوری را در میان عاشقان نسخه ی قبلی به وجود آورده است .

Dead Trigger 2 با گرافیکی باورنکردنی ، جلوه های ویژه ی منحصر به فرد و همچنین انواع بی شمار سلاح های پیشرفته ی جنگی بازگشته است . این بار هم شما به عنوان یکی از بازمانده های نسل بشریت وظیفه دارید ، با آنچه در اختیار دارید و به تدریج به دست خواهید آورد ، زامبی ها و موجودات تشنه به خون دنیای تاریکی و وحشت را نابود سازید .

پیش نیاز : iOS 7 به بالا

شما می توانید برای مشاهده ی تصاویر و دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...  

ᗩrrOwTiC بازدید : 72 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

گرچه در بعضی موارد نظرات کاربران موبایل در مورد Application ها با نقطه نظرات منتقدین مطابقت زیادی ندارد ، اما تردیدی وجود ندارد که برنامه ای که در AppAwards موفق به کسب جایزه شده است ، معمولاً متفاوت و حائز اهمیت است . برنامه ی eDJing PE که موفق به دریافت جایزه ی بهترین برنامه در AppAwards 2013 شده است از جمله ی این برنامه ها به شمار می رود .

به جرئت می توان گفت که بسیاری از دوستداران موزیک تمایل دارند که آهنگ خودشان را با کمترین امکانات ممکن میکس یا حتی آهنگی دیگر را ریمیکس کنند . eDJing PE قابلیت این کار را برای شما فراهم می سازد . از دیگر امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  •  افکت های صوتی زیبا و متنوع
  • قابلیت ریمیکس فایل های MP3 تا سقف یک ساعت
  • طیف گسترده ی صداها برای بیت های شما
  • دسترسی راحت و آسان به موزیک ها به منظور ویرایش مجدد 

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

 شما می توانید برای مشاهده ی نمای داخلی برنامه و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 84 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 


اگر شما هم یکی از گیمرهای پر و پا قرص اندرویدی باشید ، احتمالاً نام کمپانی Game Loft را تاکنون شنیده اید . این کمپانی طی سال های اخیر با بازی های خاطره انگیز و زیبای خود بسیاری از گیمر ها را مجذوب خود ساخته است . این بار کمپانی Game Loft با اثری تازه و طراحی بدیع دیگری اینجاست تا بار دیگر ما را متحیر کند .

Wild Blood نام آخرین شاهکار این کمپانی است که طی چند روز نخست عرضه با وجود گرافیک مسحور کننده ، طراحی دقیق و داستان زیبای خود نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرده است . داستان بازی در رابطه با شخصیتی به نام Lancelot است که عاشق همسر شاه آرتور شده است . آرتور پس از اطلاع از این موضوع با اجیر کردن موجوداتی جهنمی و شرور ، سعی می کند Lancelot را روانه ی دوزخ کند . اکنون وظیفه ی مقاومت در برابر این شیاطین و شکست آرتور بر عهده ی شماست .

پیش نیاز : اندروید 2.3 به بالا

شما می توانید برای مشاهده ی تصاویر بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ... 

ᗩrrOwTiC بازدید : 68 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

نرم افزار فوق العاده کاربردی Pixelmator از جمله ی جدیدترین شاهکارهای شرکت UAB Pixelmator به شمار می رود . این برنامه با بیش از 150 افکت متفاوت و زیبای تصویری ، امکان ویرایش تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می سازد . این نرم افزار که دارای محیطی کاربرپسند و زیبا و یادگیری روان و آسان است ، دارای امکانات بی شماری است که از جمله ی آن ها می توان به امکان اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در شبکه های اجتماعی اشاره کرد .

از جمله ی دیگر امکانات برنامه ی Pixelmator که به تازگی برای Mac ارائه شده است ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حجم سبک برنامه با وجود امکانات گسترده
  • امکان ذخیره ی اتوماتیک تصاویر در iPhoto
  • پشتیبانی کامل از فرمت های مختلف تصویری
  • دارا بودن بیش از 150 افکت و جلوه ی تصویری مختلف

برای مشاهده ی تصاویر مربوطه و دانلود برنامه ی مورد نظر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 62 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

بازی زیبا و فانتزی Worms که طی چند سال گذشته برای پلتفرم های PC و موبایل ارائه شده است ، این بار با دنیایی جذاب تر ، هیجان انگیز تر و در نهایت جلوه های ویژه ی بیشتر به بازارهای اندروید و iOS باز می گردد . با توجه به رکورد شکنی نسخه ی قبلی بازی در iTunes که موفق به کسب 12 میلیون دانلود شد ، می توان از زیبایی نسخه ی جدید مطمئن بود .

گرچه کمتر کسی را می توان یافت که تاکنون با این شاهکار شرکت Team 17 آشنا نباشد ، اما جهت اطلاع بیشتر توضیح مختصری از گیم پلی بازی ارائه می دهیم : شما در طی این بازی جذاب رهبری گروه چند نفره ای از کرم ها را برعهده می گیرید و سعی می کنید تا با سلاح ها جالب ، خنده دار و فانتزی کرم ها با گروه های دیگر به رقابت بپردازید . هم اکنون می توانید این بازی زیبا را تنها ساعاتی پس از ارائه ی اولیه ی آن از سایت ppKade دریافت نمایید .

پیش نیاز : iOS 4.3 به بالا | سازگار با iPhone ، iPad ، iPod

همین الان برای دانلود این بازی و مشاهده ی تصاویر آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 72 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

شکی نیست که تمام شدن باتری موبایل به ویژه در مواقعی که که در حال انجام کار ضروری و مهمی هستیم ، از مشکلات اساسی بسیاری از ماست . همان طور که می دانید ، عوامل متعددی از قبیل برنامه های در حال اجرا ، اتصال به اینترنت ، سنسور های اضافه و ... بر میزان مصرف باتری موبایل تاثیر به سزایی می گذارند .

امروز به معرفی برنامه ای می پردازیم که با کنترل به جا و مناسب برنامه های در حال اجرا و همچنین تنظیم نور Screen موبایل شما طول عمر باتری را افزایش می دهد . 2x Battery Saver با بیش از 9 میلیون کاربر در سراسر جهان ، امکان مشاهده ی دقیق وضعیت باتری را به آسانی برای شما فراهم می سازد .  این برنامه همچنین این قابلیت را دارد که برنامه های اضافی را به صورت خودکار غیرفعال نماید .

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

برای دانلود این Application کاربردی و مشاهده ی نمای داخلی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 76 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (1)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

به جرئت می توان گفت که مقاومت در برابر نیروهای شر و ایجاد ارتشی از قهرمانان برای محافظت از مردم در برابر این نیروها طی سال های اخیر ، موضوع کلیشه ای و تکراری بسیاری از فیلم ها ، بازی ها و کتاب ها بوده است . این بار شرکت به نام و بزرگ EA Games با انتشار بازی زیبا و متفاوتی با عنوان Dungeon Keeper به سنت شکنی بزرگی دست زده است .

Dungeon Keeper یک بازی متفاوت و هیجان انگیز است که به شما امکان ایجاد یک ارتش مخوف از هیولاها را می دهد تا از سیاهچال خود در برابر قهرمانان جبهه ی خوبی ها محافظت کنید . شما در طول بازی وظیفه دارید با دادن وعده ی غذا و مکان حیوانات مخوفی را به سلطه ی خود در آورده و آن ها را با تهدید یا نیرنگ به محافظت از سیاهچال وادار کنید .

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 به بالا

هم اکنون برای مشاهده ی تصاویر بیشتر و دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 56 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 


بدون شک در طول زندگی روزمره ی بسیاری از ما ، رمز های عبور ، کدهای امنیتی و Password ها نقش به سزایی را بازی می کنند . اغلب وقت زیادی برای برای به یادسپردن آن ها می گذاریم یا در نهایت مجبور به یادداشت آن ها می شویم که طبیعتاً بسیار ناامن است . این بار به معرفی نرم افزار کاربردی و بسیار جالبی به نام 1Password می پردازیم که شما را از شر به خاطر سپردن رمز های عبور راحت می سازد .

نرم افزار 1Password به شما این قابلیت را می دهد تا رمز کارت های اعتباری ، رمز ورودی اکانت خود در شبکه های اجتماعی و حتی رمز ورودی انجمن ها و بازی های آنلاین را در محیطی کاملاً امن ثبت کنید . از این پس کافیست ، تنها یک رمز و آن هم برای ورود به این Application به یاد داشته باشید و به راحتی و با امنیت کامل به دیگر رمز های امنیتی خود دسترسی پیدا کنید .

پیش نیاز : iOS 6.0 به بالا

برای دانلود این نرم افزار و مشاهده ی نمای داخلی آن ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 55 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 


بالاخره آخرالزمان فرامی رسد ... شاید تنها چند ساعت از انتشار این بازی گذشته بود که تیتر اول بسیاری از سایت های معتبر در رابطه با iOS به این جمله تغییر کرد . اگرچه به نظر می رسید بازی Bad Day  با انتخاب سبکی کلیشه ای و انتشار در زمانی نامناسب ( هم زمانی با انتشار بازی Call Of Duty : Strike Team ) سازندگانش را با شکست بزرگی روبرو خواهد ساخت ، اما واقعیت امر بعد از گذشت چند روز طور دیگری خود را نشان داد .

گذشته از استقبال بی نظیر هواداران iOS از این بازی ، می توان داشتن گرافیک بسیار خوب ، گیم پلی زیبا و واقعی و قابلیت های جانبی Bad Day را از جمله ی عوامل موفقیت بازی به شمار آورد . ناگفته نماند که بازی در سبک Shooter بوده و از قابلیت Multiplayer نیز برخوردار است .

پیش نیاز : iOS 4.3 به بالا | سازگار با iPad 2 به بالا و iPhone 4 به بالا

شما می توانید برای دانلود این بازی و مشاهده ی Screenshot های آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 98 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (1)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 


با سلام و عرض ادب ...

با توجه به این موضوع که در دنیای امروز عده ی زیادی از وب نویسان برای افزایش تعداد بازدید یا محبوبیت وب خود ، اقدام به کپی برداری از مطالب دیگر وبسایت ها ( چه معتبر و چه غیر معتبر ) می کنند و با در نظر گرفتن اینکه برای نوشتن هریک از این مطالب ساعات طولانی وقت و انرژی صرف می شود ، تصمیم به نوشتن این مطلب گرفتیم .

دوستان گرامی ، توجه داشته باشید که برای نوشته شدن مطالب این سایت و بسیاری دیگر از وب هایی که روزانه با آن ها برخورد داشته اید ، زمان زیادی توسط نویسنده ی مربوطه گذاشته شده است . بنابراین رعایت قانون کپی رایت و خودداری از کپی رایت بدون ذکر منبع ، احترام به حقوق آن نویسنده و با ارزش شمردن وقتیست که صرف این کار نموده است .

این موضوع تنها به وبسایت  ppKade محدود نمی شود و می توان آن را برای هر وبسایت یا حتی وبلاگ کوچک و بزرگی تعمیم داد . برای اطلاع بیشتر از منع قانونی این عمل می توانید به ماده ی دوازدهم جرایم رایانه ای نگاهی داشته باشید :

ماده 12 : هرکس به طور غیر مجاز داده های متعلق به دیگری را برباید ،به طوری که عین داده ها در اختیار صاحب آن باشد ، به جزای نقدی از یک میلیون (1.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال و در غیر این صورت به حبس از 91 روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد .

از توجه شما سپاسگزاریم 

تیم مدیریت  ppKade

ᗩrrOwTiC بازدید : 69 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

طبیعتاً هربار که محصول تازه ای از سوی کمپانی بزرگ Google منتشر شده و به بازارهای جهانی راه می یابد ، چشمه ی دیگری از خلاقیت این شرکت را به رخ می کشد . این بار هم مثل گذشته ، کمپانی Google نرم افزار بسیار کاربردی خود را با نام Google Keep رونمایی کرده است .

فراموش کردن کارهایی که روز قبل تصمیم به انجامشان گرفته اید یا نگرانی از فراموش کردن چیز هایی که در شبانه روز به ذهنتان می رسد ، دغدقه ی خاطر نه تنها شما ، بلکه بسیاری دیگر از مردم جهان است . اما این بار Google Keep به شما این امکان را می دهد تا در هر وقت از شبانه روز و هرکجای دنیا ، آنچه را به ذهنتان رسیده ثبت کرده و حتی آن را به عنوان ویدجت در صفحه ی اصلی موبایل خود نگهداری کنید .

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان حاشیه نویسی
  • امکان ثبت یادداشت ها به صورت صوتی 
  • ثبت یادداشت ها به صورت ویدجت 

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

برای دانلود این نرم افزار کاربردی و مشاهده ی تصاویری از محیط داخلی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 75 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

شاید بتوان آن را یکی از جذاب ترین بازی های اکشن مخصوص پلتفرم های موبایل به شمار آورد . بازی فوق العاده زیبای Guerrilla Bob یا به زبان فارسی " باب چریکی " با داشتن قابلیت مناسب کنترل کاراکتر و گرافیک دقیق و تماشایی و در عین حال با استفاده ی بهینه از سادگی خود موفق به جذب طرفداران بسیاری در سراسر جهان شده است .

Guerrilla Bob که طی هفته ی اخیر در ردیف بهترین های اکثر سایت های معتبر اندروید قرار داشته است ، یک بازی اکشن با گرافیک بالا می باشد که در آن هدف نهایی شما کشتن هرچه بیشتر دشمنان و کسب سلاح هایی بهتر ، قدرتمندتر و مرگبارتر است . اگر شما هم از هواداران بازی های اکشن کامپیوتری هستید ، می توانید این بار با این بازی در پلتفرم های موبایل تجربه ی تازه ای به دست آورید .

پیش نیاز : اندروید 2.2 به بالا

برای دانلود این بازی زیبا و مشاهده ی تصاویر مربوط به بازی ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 78 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

وحشت دنیا را فراگرفته است ... Zombie ها یا به زبان فارسی مرده های متحرک در گوشه و کنار جهان پخش شده اند. بار دیگر Triniti Interactive با انتشار نسخه ی دوم  بازی Call of Mini Zombies دنیای گیم های موبایل را از یکنواختی خارج ساخت . در این نسخه نیز همچون نسخه ی قبلی شما وظیفه ی محافظت از مردم در برابر مرده های متحرک بی شماری را دارید که کنترل جهان را در دست گرفته اند .

از جمله ی نکات مثبت نسخه ی جدید ، می توان به افزوده شدن 10 نوع زامبی مختلف ، بیش از 10 سلاح جنگی تازه و امکان Upgrade کردن آن ها اشاره کرد . به شخصه به تمامی گیمر های عاشق سبک Horror پیشنهاد می کنم که این بازی زیبا و فوق العاده را دانلود ، کاراکتر مخصوص خود را ساخته و با از بین بردن موجودات شرور بی شماری که در بازی گنجانده شده اند از آن لذت ببرند .

پیش نیاز : ios 5.1 به بالا

برای مشاهده ی Screenshot های بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 72 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 


 

عکس برداری و کیفیت تصویر ، یکی از پارامتر های اساسی در مورد هر موبایل مناسب به شمار می رود و هر ساله یکی از زمینه های رقابت کمپانی های معروف دنیاست . اگرچه کیفیت دوربین ها در هر سری پیشرفت دوچندانی می کند ، با این حال افزودن افکت های زیبای تصویری و افزایش کیفیت تصویر تا حد زیادی به نرم افزار های این زمینه نیز وابسته است .

برای روشن تر شدن موضوع می توانید تصاویر موجود در ادامه ی مطلب را مشاهده نمایید . همان طور که احتمالاً متوجه شده اید ، تلاش نرم افزار فوق العاده کاربردی +Camera براین بوده است که تصاویر هرچه بیشتر طبیعی جلوه کنند و در عین حال با تنظیم نکات و ارکان اساسی یک تصویر زیبا نظیر میزان نور ، روشنایی و تاریکی ، افکت های تصویری و ... تصویر زیباتری در اختیار کاربر قرار گیرد .

از جمله ی دیگر امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دارا بودن تثبیت کننده ی دوربین جهت عکس برداری دقیق تر
  • امکان زوم تا حد 6x به گونه ای که از کیفیت تصویر کاسته نشود 
  • دارا بودن افکت های تصویری زیبا 
  • امکان افزودن قاب های متنوع در پیرامون تصویر

پیش نیاز : ios 5 به بالا + سازگار با ios 7

برای دانلود این اپلیکیشن و اطلاع از دیگر امکانات کاربردی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 68 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

هیولاهایی که قصد آسیب زدن به دخترک بیچاره را دارند ، از هر طرف برمی خیزند ... سایه ها از هر طرف برافراشته می شوند ... این بار بازی فوق العاده جذاب Nightmarium با سبکی تازه ، وحشت را به شکل فانتزی به دنیای مجازی آورده است . سبک فانتزی و گیم پلی متفاوت بازی به گونه ای است ، که علی رغم سادگی نمی توان به راحتی از آن گذشت .

شما در نقش یک فرشته ی نجات ، وظیفه دارید دختر کوچکی را از گزند هیولاهایی که شب هنگام به اتاقش هجوم می برند در امان نگاه دارید . زمان در این بازی ، مانند بسیاری دیگر از بازی های موبایل از ارکان اساسی به شمار می رود . هوش ... سرعت عمل ... زیرکی ... و بسیاری دیگر از مهارت های یک گیمر واقعی در Nightmarium به چالش کشیده می شود . 

پیش نیاز : اندروید 2.1 به بالا

برای دانلود این بازی هیجان انگیز و مشاهده ی تصاویر مربوطه ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 70 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

 

نرم افزار پخش ویدئوی Archos Video Player از جمله ی بهترین نرم افزار های این زمینه محسوب می شود . این نرم افزار امکان مشاهده ی ویدئو در محیطی ساده ، کاربر پسند و زیبا را برای شما فراهم می نماید . به علاوه شما قادر خواهید بود شبکه های تلویزیونی مختلف را از طریق Smart Phone خود تماشا کنید .

مانند بسیاری از دیگر نرم افزارهای پخش ویدئو ، Archos Video Player نیز از تمامی فرمت های ویدئویی پشتیبانی می نماید . اگر مایل هستید ویدئو های خود را به صورت منظم طبقه بندی کنید ، به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید و از قابلیت های جانبی بی شمار این نرم افزار بهره ببرید ، حتماً به ادامه مطلب مراجعه نمایید . برخی از دیگر قابلیت های این App عبارت هستند از :

  • قابلیت پخش شبکه های تلویزیونی
  • قابلیت پخش آنلاین ویدئو ها
  • طبقه بندی منظم تمامی فیلم ها
  • داشتن محیط زیبا و User Friendly

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 به بالا

برای دانلود این نرم افزار و مشاهده ی تصاویر مربوط به محیط داخلی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ᗩrrOwTiC بازدید : 86 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خداوند جان و خرد

••·▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪·• 

 

در نهایت بعد از چندین و چند ماه انتظار بی صبرانه ، EA Games از نسخه ی جدید بازی پرطرفدار و محبوب FIFA پرده برداری کرد . اکنون طرفداران بی شمار این بازی می توانند نسخه ی 14 بازی را به صورت رایگان از AppStore نیوزیلند و به زودی سایر استور های اپل دریافت و بر روی سیستم عامل iOS اجرا کنند .

اگرچه ناگفته نماند که برای استفاده از برخی قابلیت های بازی نظیر Kick Off شما مجبور به پرداخت 7 دلار هستید . با این حال گرافیک بهبود یافته و فوق العاده جذاب این نسخه و گیم پلی زیبای بازی ، بدون شک ارزش این مبلغ را دارد . اما در صورتی که تمایل یا امکان خرید بازی را ندارید ، می توانید آموزش هک بازی را در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 پیش نیاز : ios 5 به بالا

برای مشاهده ی تصاویر ، آموزش هک بازی و دانلود فایل مربوطه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به روزترین مرجع دانلود بازی ها و برنامه های موبایل با افتخار تقدیم می کند ... گرچه اولین نیستیم ، اما تلاشمان بر این است که "بهترین" باشیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در رابطه با عملکرد یک ماه اخیر سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 38,166